شوهر دوست داشتنی
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

 زن پاشو محکمتر روی گاز فشار داد ، باید خودشو سریع میرسوند...... نه!!!

صدای برخورد ماشین با سپر گلگیر روبرویی....

ماشین کاملا نو بود و چند روز بیشتر نبود که اونو تحویل گرفته بودند.

چطوری باید جریان تصادف و به شوهرش توضیح میداد.... خدایا!!!

باید مدارکش رو حاضر میکرد.

در حالی که از یه پاکت قهوه ای رنگ بزرگ مدارکش رو بیرون میکشید

تکه کاغذی از توی اون زمین افتاد که روی اون با خطی کلفت و شتاب زده نوشته شده بود:

.

.

عزیزم در صورت تصادف یادت باشه، که من تو رو دوست دارم نه ماشین رو!

زن اروم گرفت و با لبخندی از ماشین پیاده شد.

وقتی پیرهنمون با اتو میسوزه ، قشنگترین ظرف کریستالمون میشکنه، دیوارهای خونه خط خطی میشه

یادتون باشه هیچکدوم ارزش شکستن دلی رو نداره!



نظرات شما عزیزان:

استمناء،ترک و تولد دوباره ی من
ساعت6:00---18 خرداد 1392
سلام دوست عزیز. من یه وبلاگ زدم که روند ترک کردن مریضی استمنا یا خود ارضایی یا هر چیزی که اسمشو بذاری توش مینویسم.دلیل های خود ارضایی و راهی که خودم واسه ترکش دارم میرم و راهکارهای دیگران که رفتن و پاک شدن رو و نظرات و گفته های هم پیمانهامو مینویسم. نوشته هام بی تعارف و واقعی نوشته میشن و خیلی دوست دارم تو این راهم کسانی که دیگه خسته شدن از این کار با هم باشیم و همراه هم بریم جلو.یه چند تا از پست های اولیه ی منو بخون و با لینک کردن وبلاگ من و امثال منو کمک کن تا کنارهم باشیم و به هم امید و راهکار بدیم واسه یه زندگی پاک.اگه موافق تبادل لینک بودی ممنون میشم حتما به وبم سر بزنید و با نظراتتون من و دیگر دوستامو یاری کنید

lfilm
ساعت3:47---18 خرداد 1392
سلام عزیزم
وبلاگ خوبی داری مطالب جالبی هم داشت.اگه در جریان باشی الگوریتم جدید گوگل با نام پنگوئن شروع به کار کرده و 80 درصد ورودی های هر سایت یا وبلاگ از گوگل هست و هرچه پیج رنکت بره بالا توی سرچ های گوگل میای صفحه های اول تر و بازدیدت میره بالا پس اگه دوست داری سایت ما رو با نام دانلود فیلم لینک کن و بعد بیا به لینکستان ما و وبلاگت رو لینک کن. تو سایت ما کدی به کار رفته که هر چه تعداد تبادل لینک کنندگان سایت ما بیشتر بشه واسه نتایج شما هم بهتر بشه و بازدیدتون میره بالاتر.
این آدرس رو باید لینک کنی
http://www.lfilm74.in
و از این آدرس هم باید لینک خودتو به صورت خودکار اضافه کنی
http://www.lfilm74.in/linkestan/
در ضمن اگه به دوستات هم بگی که این سایت رو لینک کنند هم به نفع تو هست و هم من.

سپاس گذارم


سپیده
ساعت14:03---16 خرداد 1392
سلام
وبت فوق العاده اس ♥
میشه با هم تبادل لینک کنیم ؟
سریع بیا وبم [بوسه]


دعوت از شما
ساعت0:27---3 خرداد 1392
سلام دوست عزیز
از شما دعوت می شود تا در گروه بزرگ آموزش برای همه عضو شده و به رایگان مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید
برای عضویت یک ایمیل خالی به آدرس زیر ارسال کنید:

fun4allfun-subscribe@yahoogroups.com

با اولین ایمیل دریافتی از ما حتما شگفت زده خواهید شد


sona
ساعت14:39---1 خرداد 1392
ای ولللللل موافقم باهات گل گفتی
به وب منم سر بزن دوست جونی من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ :جمعه 1 / 3 / 1392برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥