رویـــ خــــ ــــط تـــنهــ ـــــایــــی♥
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

 


 

 

عـشقـی که تــو باعـثـــ وجـ ـود آمـدنــشـ شــدیــ ــ و خـودتـــ همــ باعثــ تمـامــ شدنشـ .

 

عشـقی که سادگـ ــی و محبتـ من بود ولـی تو خودتــ نــخـواسـتی من پیشتـ عاشـقانه بمانمـ .

 

چقــ ـدر اشکـ ــ ریختمــ .

 

چقـ ــدر ضــجــه زدمــ .

 

چقــ ــدر صدایتـ کردمـــ .

 

چقـ ــدر التمــاســـت کردمـــ .

 

چقـ ـــدر خــودمـ ــ را کـ ـوچــکــــ کردمــ تا تو بــ ــزرگـــ شوی و ..حـــــــالا

 

هـیــچــ از تو نمیــ خــواهــمــــ

 

بگـــــذار در تنهایی خودمــ بسوزمـــ.

 

بـگــذار بدانمــ در این دنیا هیچکس به داد دل من نمیرســـد

 

بگـــذار بدانم یک روزی عاشـق بودمـــ

 

بگــــذار عشق در وجودم خاموش شود

 

نـــــه اینکه بـــمـــیـــــــــــرد

 

بگـــــذار اولیــ ـن و آخریـــ ــن......زندگــــــی من باشـــــی

 

 


 

ديوانـ ـ ــه كسـ ـ ــي اسـ ـت

كه معشـ ـ ــوق را

در مجـ ـ ــاورت

آغـ ـ ــــوش ديگـ ـ ــري

ببينـ ـ ــد و بـ ـ ــاز برايـ ـش

بنويسـ ـ ــد !

مـ ـن اگـ ـر

ديوانـ‌ ـ ــه نبـ ـ ــودم ،

اينجـ ـ ــا نبـ ـ ــودم !

ميـ ـان ايـ ـن همـ ـ ـه

دل سـ ـ ــنگ ...

مثـ ـ ــل تـ ـ ــو ...! 

 

 

 

 هرگـز نیا ،اگر بیایی

 

همه چیز خراب میشود

 

دیگر نمیتوانم

 

اینگونه با اشتیاق

 

به دریا و جاده خیره شوم

 

من خو کرده ام

 

به این انتظار

 

به این پرسه زدنها

 

در ایستگاه و اسکله

 

اگر بیایی

 

من چشم به راه چه کسی بمانم؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ :جمعه 8 / 6 / 1391برچسب:,
  • نویسنده :